Oferte speciale

Regulament Returnari

Drept returnare 14 zileStim ca multi dintre voi citesc regulamentul inainte de plasarea unei comenzi si apreciem asta. De aceea pentru a evita "plimbarea" produselor te rugam sa ne informezi prin e-mail sau telefonic daca ai intrebari suplimentare referitoare la produsele alese. Intrebarile voastre sunt importante (chiar si ce nuanta de rosu are tabloul x). Suntem aici sa-ti oferim produse de calitate, dar si sa te informam corect asupra produselor alese de tine. Consideram ca o buna comunicare este benefica ambelor parti. In orice caz dreptul de retur se aplica, intelegem ca pe website sunt redate anumite informatii, iar in practica pot fi nuante usor diferite, sau orice alte perceptii. Faptul ca ne-ai acordat toata increderea la plasarea comenzii pentru noi inseamna foarte mult, asa ca nu ne suparam daca doresti sa faci un retur. Ceea ce te rugam este sa parcurgi pasii pentru indeplinirea conditiilor si da, ai 14 zile calendaristice din momentul achizitiei, pentru a cere inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.

Te rugam sa parcurgi cu atentie pasii mentionati mai jos pentru a returna un produs.

 
Conditii Generale de Returnare:
  • Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern. 
  • Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client, E-brand Development Srl  nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Iti recomandam sa ne trimiti coletul asigurand continutul la valoarea integrala a acestuia.
  • Expedierea se poate face cu orice firma de curierat ce asigura livrarea la sediul E-brand Development Srl din Strada Chirca nr 48, Magurele, Ilfov -  0752.362.362
  • Produsul trebuie sa fie in ambalajul original, nedeteriorat, impreuna cu toate accesoriile primite, materialele despartitoare, eticheta FRAGIL, etc. certificatul de garantie si o copie a facturii.
  • In cazul in care achizitia generaza un cupon cadou, si acesta a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata cu scaderea valorii cuponului.

Nu se vor accepta retururile in termen de 14 zile calendaristice, daca:

  • Produsele au fost achizitionate de persoane juridice (va rugam solicitati contract special pentru comercianti);
  • Produsele prezinta urme de uzura sau ajung in stare deterioarata la noi
  • Produsele au fost  confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (conf art 16, lit C din OUG 34/2014);
  • Comanda contine mai mult de 1 (una) bucata tip de produs. Pentru a-ti face o impresie despre calitatea tablourilor poti plasa comanda pentru 1 tablou, dupa care, in general esti multumit si te asteptam cu o noua comanda.
  • Solicita mostre de material gratuit pentru a verifica nuanta exacta de imprimare atat pentru tablouri cat si pentru fototapet; Este responsabilitatea utilizatorului să testeze înainte suprafața pe care se va face aplicarea.
  • Contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;

Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate intre 10-50% din valoarea produsului sau refuzarea cererii de retur. Aceasta decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.

 
*Observatii: Returnarea contravalorii produsului este efectuata prin virament bancar, avem rugamintea sa completezi contul IBAN in momentul inscrierii cererii de returnare, in campul OBSERVATII. 
Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.
 

Platforma SOLIncepand din data de 9 Ianuarie 2016 se aplica prevederile Regulamentului nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum.
Platforma SOL este conceputa ca un instrument online dezvoltat de Comisia Europeana si functioneaza ca un punct de intrare unic pentru consumatorii si comerciantii care doresc o solutionare pe cale extrajudiciara a litigiilor rezultate din tranzactiile online.
 
 
Platforma de Solutionare On-Line a Litigiilor poate fi accesata aici: 
 
Platforma SOL