Returnare Produse

Stim ca multi dintre voi citesc regulamentul inainte de plasarea unei comenzi si apreciem asta. De aceea pentru a evita "plimbarea" produselor te rugam sa ne informezi prin e-mail sau telefonic daca ai intrebari suplimentare referitoare la produsele alese. Intrebarile voastre sunt importante (chiar si ce nuanta de rosu are tabloul x). Suntem aici sa-ti oferim produse de calitate, dar si sa te informam corect asupra produselor alese de tine. Consideram ca o buna comunicare este benefica ambelor parti. In orice caz dreptul de retur se aplica, intelegem ca pe website sunt redate anumite informatii, iar in practica pot fi nuante usor diferite, sau orice alte perceptii. Faptul ca ne-ai acordat toata increderea la plasarea comenzii pentru noi inseamna foarte mult, asa ca nu ne suparam daca doresti sa faci un retur. Ceea ce te rugam este sa parcurgi pasii pentru indeplinirea conditiilor si da, ai 14 zile calendaristice din momentul achizitiei, pentru a cere inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.

Poti returna produsele cumparate, in ambalajul original/ sau impachetat in folie cu bule/carton, in termen de 14 zile calendaristice de la primire fara penalitati. Returnarea produselor se va face folosind un serviciu de curierat ce livreaza direct la adresa noastra: Str. Chirca nr. 48, Magurele, Ilfov. Costurile de transport reprezinta un cost separat de pretul produselor si nu este acoperit de E-brand Development Srl. Amoart.ro prin S.C. E-brand Development Srl va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 de zile de la data returnarii produsului. Pentru comenzile ce au beneficiat de transport gratuit, se va rambursa suma din factura mai putin taxa de curier 25lei.

Va rugam solicitati numar de retur RMA prin email la office@amoart.ro sau prin acest formular ce trebuie completat în întregime, si va vom raspunde prin e-mail în termen de maxim 2 zile lucratoare, cu instructiuni de returnare.

Produsele trebuie sa fie returnate în ambalajul original sau echivalent. Noi nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Va rugam sa folositi o cutie de protectie/ folie cu bule pentru a preveni deteriorarea în timpul tranzitului. De asemenea folositi eticheta FRAGIL pe colet.

Nu se pot returna produsele personalizate sau comenzi cu multiple produse fara existenta unor defecte de printare. Pentru a-ti face o impresie despre calitatea tablourilor poti plasa comanda pentru 1 tablou, dupa care, in general esti multumit si te asteptam cu o noua comanda. Nu se considera defect de printare diferente de nuante (exista posibilitatea ca pe ecranul dvs culoarea sa fie mai inchisa sau mai deschisa). Culorile vazute ies in proportie de 95% la fel. Pentru a verifica diferentele de nuante este recomandat sa vedeti imaginea pe cel putin 2 monitoare diferite (tableta/ calculator/ telefon). Referitor la nuante ne puteti suna si cere detalii sau chiar mostre de print (gratuit).

Informatii Comanda

* Nume:


* Prenume:


* E-Mail:


* Telefon:


* ID Comanda:


Data Comanda:

Informatii Produs & Motivul Returnarii

* Nume Produs:

* Cod Produs:

Cantitate:
* Motivul Returnarii:
Produsul este Deschis:


Defecte sau alte Detalii:
Introdu codul in casuta urmatoare: